Yellowstone och tillbaks

Då har man kommit hem från Yellowstone och pappa och Åsa har åkt hem. Lyckades dra på mig en rejäl förkylning så att det känns lite extra att man är tillbaks i verkligheten, haha. Nej, men det är inte allt för farligt, har halva Walgreen's apotekavdelning i mitt rum.

Hade en jättebra helg i Yellowstone iaf, många skratt blev det, mest åt pappa som blev misstagen för Berny och som beskrev sitt eget hår som spretigt och busigt , haha! Tyvärr hade vi ganska dåligt väder, kyla, regn och hagel. Men det gjorde inte mycket, var otroligt skönt att träffa dem båda igen! (Kan inte bärga mig tills mamma kommer hit!)

Är nu bara 10 skoldagar kvar tills Graduation (och tills mamma kommer!) Är ganska trött på allt plugg nu, ska bli himla skönt att få sommarlov och kunna slappna av... Pluggade nästan ingenting på hela helgen och var lite orolig för mitt Govt prov men lyckades få 99.33% på det, haha! Ibland undrar jag varför jag inte går sam, eller aa... Är nog mer ett bevis på att den Amerikanska skolan är lättare än den Svenska. Men det finns för- och nackdelar med båda såklart.

Här kommer några bilder från Yellowstone National Park. De blev inte jättebra men jag lägger upp dem ändå.

Sånna här varma källor finns överallt i Yellowstone


Buffalos, buffalos, buffalos... Också överallt!


Chillade på randomställen.


Och en varg...


Det var när vi kom upp hit som det började hagla hysteriskt och jag och Åsa sprang tillbaks till bilen, haha!


Old Faithful får man inte glömma heller!


Nu på våren får djuren sina ungar.


Avslutar med den här bilden, egentligen helt utan anledning men ja.

Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ler stort, tack, behövde det idag!

Hade verkligen en härlig helg med dig och "Bernie" i Yellowstone, synd att du blev förkyld.

Hade för övrigt en helt fantastisk resa i dina "hemtrakter"...nästa gång tar vi skidorna med!

Ser fram emot att få se dig hemma i Stockholm igen.

Hoppas du får några sköna dagar utan skola innan du åker hem. Kram.

2011-05-24 @ 13:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0