Whale Castle

Är sjukligt trött just nu. Benen samt fötterna värker och hjärnan känns som gelé. Anledningen till detta tillstånd är shopping (man är en riktig tuff brud, halvdöd efter en dag på stan.) Kollade på klänningar till prom som är om två veckor. Hittade dock ingen som jag gillade så ska hyra en av Megans mamma. Köpte lite andra ytterst nödvändiga saker för bra priser, här slösas det inte! Gick tillbaka med mina Steve Madden skor btw, älskar dem otroligt men en liten nit lossnade när jag använde dem (första gången!) så jag kunde inte använda dem mer. Tack och lov kunde de beställa ett par nya helt utan extra kostnad, Dillard's in my <3.

Är väldigt frusen förresten. Kan bero på det fruktansvärt kalla vädret vi har här. Igår när jag vaknade låg det 1 dm snö på marken och den smälte inte bort förrän idag. Inte ok. Ska dock bli bättre väder om några dagar, lagom tills Star Wars Dagen! Dock säger alltid väderlekrapporten att det ska bli fint väder tre dagar fram i tiden men det inträffar aldrig... Men det spelar ingen roll, det kan regna på Star Wars Dagen, solen kommer ändå lysa på mig och det kommer att bli den bästa dagen på länge! Längtar så!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0