Prom!

Sista dansen var i lördags... Den stora, den alla hade väntat på, den så välkända prom. Känns lite sorgligt att det är över, inga fler skoldanser... Är ganska stolt över att jag gick på 5 av 6 möjliga iaf, (gick inte på Spring Fling som var girls choice.) Prom var en bra avslutning ändå, alla mina vänner var i samma grupp och vi hade alla jätteroligt! För vår day-date körde vi fyrhjulingar uppe i bergen. Det var jättekul och vääääldigt lerigt, har nog aldrig varit så smutsig som då. Hade på mig mina vita converse också, kanske inte jättesmart, men jag tvättade dem några gånger på söndagen och de är vita igen tack och lov! Måste också tillägga att jag är sämst i världen på att köra fyrhjuling, tror att jag körde av vägen 3 gånger, hahaha! Kanske är bra att jag inte har körkort ännu...


Vår väldigt stora grupp!


Vi blev lite leriga under day-daten...

Sen var det dags för själva dansen. Jag hade på mig en vit puffig och otroligt amerikansk klänning, kanske inte assnygg, men aa, det var nice. Vi hade alla jättekul på dansen och jag dansade som en galning, typ. Har tänkt lite och kom fram till att vi borde ha fler skoldanser i Sverige, inte bara balen. Det är så himla kul...


Jag och Krystina i våra balklänningar


Jag och Alec


Taylor och Alexa

Nu är det bara 4 skoldagar kvar och allt vad det innebär. Är lite skoltrött just nu, vill bara få slutproven gjorda och ha kul med mina vänner! Har alla fyra slutprov på måndag btw, alla samma dag... Tur att mina betyg här inte räknas, haha, behöver inte plugga liksom. Ska göra det nu iaf, hehe, ambitiös tönt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0