De va fredagsmys

Fredagar är alltid bra, men jag tror nog att gårdagen var ovanligt bra. 25°C och sol, bara det var underbart skönt, sen var skolan ganska nice också, hämtade min prom klänning och provade den med den lilla spetsjackan (modest is hottest, hehe), såg ganska bra ut tyckte jag ändå! Sen hade vi alla jättekul efter skolan. Vi åkte till parken och var där hela kvällen. Som tradition köpte vi chalk (kalk?) och ritade på gångbanan, kom på att jag nog aldrig har gjort det innan, haha! Vi spelade ultimate football och basket. Var bara allmänt väldigt chill, och varmt och skönt!


Taylor, Alexa och Kyle. Haha, muntra killarna ser ut!


Chantelle och Andy hade lite skönt häng uppe i björken!


I'm creative, I know.

Ikväll så är det prom! Ska iväg på vår day-date om ca två timmar, vi ska köra fyrhjulingar. Är lite rädd eftersom jag aldrig gjort det förut men jag litar på Alec så det ska nog gå bra, haha. Känner på mig att det kommer bli en jättebra dag och kan inte bärja mig tills jag får sätta på mig min white puffy sparkling prom dress, haha! Wow, I'm soooo american! Eller, I wish... Fast ne, haha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0