24

Det är med värk i hjärtat och tårar rinnande ner för kinderna som jag sitter här i solen på bakgården. Har haft en väldigt bra dag idag men kan ändå inte låta bli att gråta när jag tänker på dig, Oskar. Min underbara bror, 24 år skulle du ha fyllt idag... Livet är för jäkla orättvist när en så levnadsglad person som du ska behöva lämna jorden så tidigt. Har alltid, och kommer alltid att se up till dig. Du är med mig i allt jag gör, och jag försöker göra dig stolt över mig varje dag. Jag kommer ihåg hur du kom och tittade på mig när jag spelade i orkestern på öppet hus i åttan, jag var så stolt över att vara din syster och jag ville att alla skulle se att du, just du, var min bror. Jag kommer ihåg allt så väl, som om att det var igår... Snart har 3.5 år gått och saknaden av dig är fortfarande helt obeskrivlig, men jag vet ändå att du har det bra där du är nu och att vi en dag kommer att ses igen. Älskar dig för alltid, mitt bästa syskon.


Minnet lever <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kram <3

2011-05-15 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0