Location: Boulder City, Nevada

Fattar inte att jag är här nu, hos Mathilda i Boulder City! Här finns det ingen snö och utanför fönstret en pool. Härlig försommar värme väntar där ute och det ska bli underbart att sätta på sig ett par sandaler! Om bara Mathilda kan vakna någon gång dvs, hahaha...

Idag ska vi äta frukost ute med Mathildas norska vän Malin och hennes familj som är här på besök. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra men Mathilda sa att vi skulle till Sam på kvällen då hon skulle ha någon tillställning. Har inte så bra koll, kunde inte tänka igår för att jag var så lycklig, haha! Allt var som en dröm typ, satt på planet och fattade igenting. Sen blev det lite mer sjukt när jag helt plötsligt insåg att jag hade stått bredvid Mathilda i typ 5 min utan att ha märkt det! En intensiv reunionkram fylld med tårar... Det var nice, men fattar fortfarande inte att jag är här, haha!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0