Junior Miss osv

Scheisse vad kallt det var i Idaho när man var van med 20°C á la Las Vegas... Tröstar mig med att det iaf är plusgrader så att snön smälter bort. Skönt att vara hemma i Rexburg igen ändå, fast jag måste erkänna att jag redan saknar Mathilda, haha...


Mathilda, Sam och jag... Och ja, vi tycker om Forever21!

I lördags körde Alexa upp till Targhee. Det var hon, jag, Chantelle och Kyle som åkte med henne. En väldigt bra powder day, dock hade jag inte en så bra skid dag, haha, faceplant x100 typ, men det var kul. Åkte också snowboard igen för första gången sen jag bröt handleden, det gick betydligt bättre denna gång trotts att Alexas boots är 3 storlekar för stora. På kvällen gick jag, Alexa, Chantelle och Mary på Junior Miss. Det är en skönhetstävling för tjejer som är juniors (svårt att lista ut). Hade aldrig varit på en skönhetstävling tidigare så jag tyckte att det skulle bli intressant. Och intressant var just vad det blev, haha! Det var det sjukaste jag åskådat... Det var som Mr. Madison, fast det var seriöst! Tjejerna gick runt på scen i sina balklänningar till musik och hade värsta koreografin, haha. Sen var det fitness koreografi samt eget talang nummer. Det sjukaste var nog när de skulle svara på frågor... En tjej blev frågad vad hon hade gjort för att hjälpa andra de senaste 3 dagarna. Hon svarade att när hon är ledsen känns allt mycket bättre när någon ler mot henne, så hon ler alltid mot folk. Det var alltså så hon hjälpte andra... Skrattade i typ 1 timme åt det, hahaha! Det sjukaste var att hon inte bara vann "self expression", som den delen kallades, utan hela tävlingen! Allt var så stört...


Kyle med fin frisyr efter snowboardåkning, haha!


En tjej som sjöng opera för sitt talangnummer. Snygga kläder tycker jag... Typ "hur ska jag klä mig för att se så oattraktiv och gammal ut som möjligt?" Mitt i prick säger jag, ser ut som en tant på 60+.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0