Äntligen fredag

Kommer ihåg alla fredagar på rinman då jag sjöng "nu blir det fredagsmys, om det så är det sista jag gör!" efter spanskan. Det var tider det... Ska börja sjunga den igen varje fredag när jag kommer hem still Sverige.

Var en väldigt bra skoldag idag, fick 98% på första kemiprovet, var inget nytt men ändå... Känns som att det går lite bättre denna trimester än vad det gjorde förra trimestern. Efter skolan hängde jag med Alexa, McCall och Jordan. Jag köpte en ny digitalkamera eftersom den som jag hade sen innan helt plötligt slutade fungera! Köpte an Canon som expiditen rekommenderade, är nöjd med den so far (billigt var det också, USA-priser i mitt hjärta). Sen åkte vi och klappade björnungar (random - jag vet!). Sen mötte vi upp Kyle, Amador, Mike, Mary och Joey och åkte till Kadens "födelsedagsfest". Inte värsta festen, men det var kul, haha.

Imorgon ska jag till Targhee med Kyle, Jack och Quinn, ser fram emot det! Ska försöka att åka med stavar för första gången sen jag bröt handleden, får se hur det går... Det är bara fem dagar kvar innan jag får av gipset nu!! Sen är det sju dagar tills jag anländer i Las Vegas!! Det kommer att bli en epic reuinon...

Puss

Kommentarer
Postat av: Ryan Hagge

Well hi Alice. Now all I have to do is learn Swedish so I can understand your blog. Luckily I have a substantial German back ground. Hope all is well.

2012-03-12 @ 01:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0