3 månader

Måste börja med att be om ursäkt för att jag inte har skrivit på så länge... Har bara en ursäkt; har haft så himla kul! Mitt liv kunde nog inte vara bättre än vad det är just nu (förutom att jag fortfarande har gipsad arm, men det är världsliga ting!) Har stört kul med Chantelle, Alexa, Mary och alla killarna varje dag, speciellt på helgerna. Får ångest varje gång jag tänker på hemresa, inte för att jag inte vill hem utan för att jag inte vill lämna mina vänner här. Får panik när jag inte hittar en lösning på problemet... Önskar att jag kunde leva två liv typ, ett här i Idaho och ett i Sverige.

Lite allmän uppdatering sen sist jag bloggade (eh, januari?)...
Ski Trip till Utah + Jazz game - vad säger man, Snowbird och Brighton vad fantastiskt!
Bröt handleden - Jag och Alexa bytte snowboard och skidor, 1 och ett halvt åk tog det! Men det var värt det, tror jag, haha...
Ski Trip till Sunvalley Idaho - Handleden var bruten sen en vecka tillbaks men det gick bra ändå. Störtade i full fart (och kontroll) ner för de isiga backarna. Sunvalley var hur kul som helst med McCall, Alexa och alla andra, men föredrar nog Targhees oslagbara pudersnö.
Valentine's day - "Sweetheart dance", girls choice, gick med Wyatt. I vår grupp var Alexa & Quinn, Chantelle & Alec och Mary & Jack, grymt kul hade vi!
Min 18-års dag - Inte värsta grejen att fylla 18 här, men firade gjorde vi ändå! Laser tag, bio och sleepover blev det och Targhee dagen efter, inte helt fel.
Finals - Mina betyg räknas inte här (måste bara få godkänt i alla ämnen), la därför inte ner speciellt mycket tid på studier eftersom jag visste att jag som sämst kunde få B i några ämnen. Testade därför ganska dåligt i alla ämnen förutom spanska och matte. (eller ja, inte asbra i matte men, haha)
Boys State Basketball Championship i Boise - Direkt efter att andra trimestern avslutades började State Basketball. Jag, Alexa, Chantelle, Mary och Brighton delade ett hotellrum från torsdag till söndag. Måste nog säga att det var den roligaste långhelgen i mitt liv... Inte nog med att jag köpte massa snygga kläder för nästan inga pengar och att vi sov ca 10 timmar sammanlagt under hela resan och gick till IHOP (Internation House Of Pancakes) varje natt, VI VANN OCKSÅ! Madison High School är alltså bäst i hela Idaho, känner mig stolt även om jag inte gjorde något, haha! We <3 our boys!
Ny trimester (3rd) - Ingen zero hour nu inte, haha, får väl bli fet, men pallar inte att gå upp kl 6 eller tidigare varje morgon... Nu ser mitt schema ut såhär...
1st hour - Chemistry B
2nd hour - Honors Pre-Calculus B
3rd hour - Government B
4th hour - Study Hall
5th hour - U.S. Litterature

Är väldigt nöjd med mitt nya schema, kommer dock ha väldigt mycket läxor, men jag lär mig massor iaf! Vill vara lite förberedd för tvåan när jag kommer hem...

Annars så har jag en tur och retur biljett till Las Vegas 18-25 mars... En vecka hos Mathilda i Boulder City - kommer bli underbart!


At Brighton, Brighton (same name, haha), Alexa, Marthe and I


At State Basketball in Boise, Jack, Quin, Chan, Brighton, Alexa and I (it was WILD!)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0