Score!

De två senaste dagarna har varit två av de bästa dagarna det här året <3

Eller inte...
Började med att jag och Kyler skulle åka till Targhee i torsdags, lusekoftan var på och jag var astaggad även fast jag bara hade sovit i ca 6 timmar. Vad händer? Jo, vägarna har stängt så det blir bara att vända hem igen! Hatar när man har ställt sig in på något som inte blir av... Lite senare på dagen, runt 12-13, började min hals kännas tjock. "Nej, palla att bli förkyld!" tänkte jag... Det visade sig att det var mycket värre... Hej influensan!! Vaknade var 15 min (om inte oftare) under hela natten och var tvungen att gå upp och spy en gång. Mår inte illa längre, tack och lov, men det suger ändå att sitta skakandes med ett tungt huvud och muskelvärk. Får väl hoppas på ett bättre nyår nästa år!
Att vägarna till Targhee stängde kanske var bra ändå, trotts allt, hade inte velat sitta där uppe i värmestugan och må pyton!
Luftpuss (så att ni inte blir smittade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0