Kul att vara sjuk

Symptomen är till största del oförändrade, har bara mer ont i halsen. I morse tittade Angelica (hon är sjuksköterska) i min hals och sa att det inte såg bra ut och att vi borde kolla upp det med en doktor. Så bar det av till doktorn som tog ett halsprov och konstaterade att jag hade halsfluss. Han skrev ut antibiotika, ska ta två tabletter varje dag i 10 dagar. Känns skönt att det inte var influensan och att jag har fått medicin!

Annars suger min tillvaro just nu... Ont i kroppen och svårt att koncentrera sig, bra timing när man har en bok som man måste läsa ut och skriva om tills tisdag + lite andra uppsatser!
Puss

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tråkigt att du inte mår bra. Hoppas de går över snart, krya på dig. puss

2011-01-02 @ 02:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0