F, mycket F

Pratade nyss med far. Helt sjukt, han och Åsa kommer att vara här om 9 dagar!! Åter igen, tiden flyger förbi, kommer ihåg hur jag alltid sa till Krystina att jag var rädd för det... Som i höstas, typ oktober "I'm so scared of waking up one day and it'll be may, and I'll have like a month left..." Aaah, det är väl snart då! Ffffffffffff, aaa, jo, men det blir väl nice, kanske.

Nu ska jag göra den dagliga matteläxan och sen ska jag till Kiwi Loco med Alexa, träffades inte på hela helgen, och ja, det var en väldigt händelserik helg. Det var, nice, niiiice, NICE, och sen... Fffff, igen, lite FLM, men aa, det är lugnt, livet går vidare, obviously.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0