(:

Ah, hade väl egentligen inte speciellt mycket att säga... Bara att jag började 10:30 tisdag och onsdag, det var sååååå skönt. Det bästa är att vi kommer att göra det varje tisdag och onsdag i tre veckor till. Yes, yes, och åter igen, yes! Ett annat "yes" är att jag har fått mina assnygga Steve Madden skor, fick dem på posten igår. De anses vara dyra här men kostar i själva verket bara 450:-, så värt. Nu ska jag beställa bikinis från Victoria's Secret och sen ska jag göra matteläxa. Kemiprov imorgon också btw. Och project Citizen redovisning på torsdag, är väldigt nervös redan nu, haha... Aja, hejs!

Här kommer lite bilder från Spring Break samt mina nya skor.



Spring Break Out, vet inte riktigt vad som försigår... De typ tejpade fast en gubbe på väggen, tydligen sånt som mormontonåringar tycker om att göra.


Den importerade apan Viking.


Kyle innan han läste att han skulle till Filippinerna!


Var lite redneck och åkte till sand dynorna och chillade. Ne, trodde att jag skulle dö.


Tog en tur till Kiwi Loco, ett frozen yogurt ställe, hur gott som helst!
- McCall, Alexa, Mary -


Vi åkte till Kylers föräldrars ranch och matade kor (redneck, jag vet)
- Krystina, McKell, Kyler -


McKell var jätterädd för att ramla ner från taget till korna, haha!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Hur mycket har denna resan totalt kostat? Med mat och shopping och allt? :)

/Emma

2011-04-16 @ 00:12:50
Postat av: Alice

Hm, svårt att säga rutn 100 000:- skulle jag tippa, men har inga exakta siffror. Utgångspriset var 69 000:-, sen tillkom försäkringar osv.

2011-04-17 @ 23:35:05
URL: http://alicejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0