2 månader

Kom på att jag kommer att vara i Sverige om två månader! Sjukt, sjukt, åh så sjukt. Längtar tills jag får kliva in genom ytterdörren in i hemmet mitt och bara ta in alla dofter och allt... Lär gråta konstanst i några dagar av lycka och nostalgi typ. Saknar Bisse väldigt mycket förresten... Haha!


Känner mig som en tönt men jag älskar verkligen Bisse...

Annars har skolan börjat nu igen efter ett kort Spring Break. Lovet var nice, breakout med hypnosshow (som jag inte tror var äkta, men men... och det slutade vid midnatt förresten, väntat...), sleepovers, shopping, skidåkning, fest á la Rexburg, chill hos Kyle m.m. Kyle fick sitt mission call förresten, har alltid önskat att han skulle bli kallad till Sverige men det blev Filippinerna! Inte helt fel det heller kanske, haha... Känns som att Kyle kommer vara en av mina vänner som jag kommer sakna mest.

Nu sitter jag här och har precis gjort ett youtube konto, man har inte spotify här i USA så jag blir galen av att alltid lyssna på andras spellistor på youtube eftersom jag aldrig hittar någon som jag verkligen gillar... Oh well... Borde egentligen skriva en "bill" för government, men ah, jag bloggar och chillar istället. Åt nytt årets godaste måltid förresten, kyckling med jättegod sås, salad och färsk frukt (jordgubbar, annanas, hallon, björnbär och kiwi.) Det var nice... Tidigare idag pratade jag med pappa över skype och vi snackade bl.a. om flygvapnet. Blir sjukt taggad på att söka till flygvapnet, fatta att flyga jas liksom? Nej, juste, ganska svårt att tänka sig, den härligheten lär inte gå att toppa liksom... Ska fundera närmare på det lite senare, om något år typ. Nu ska jag plugga och ha kul, åh så kul med läxor <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0