Welcome to Madison

En bra vecka har passerat. har pratat mer och mer med alla klasskompisar och har riktigt roligt i skolan! Är inte längre sådär nervös som man är i början... Man kan säga att allt är jättebra förutom att jag hatar ungarna (förutom Shayna). Jag förstår seriöst inte hur Emilie står ut med att bo där. Ryker är värst, men Rylee är inte dålig hon heller. De väcker henne ca kl 6-7 varje helgmorgon och det är inte tyst i det där huset mer än 10 min om dagen. De tar alla hennes saker så hon bär runt på sin dator och andra viktiga saker hela tiden för att hindra dem från att ha sönder det. Har aldrig tidigare i mitt liv upplevt sådana skitungar i hela mitt liv, har inte ens sett värre på TV-program som "Supernanny". De får mig att vilja flytta, och jag bor inte ens i samma hus som dem.
Åter till allt som är bra! Har fått A och A+ på mina senaste prov vilket känns jättebra. Har sprungit regelbundet utan att ha blivit attackerad av några fler hundar. Nästa vecka går vi bara i skolan i 4 dagar och sen ha vi lov i en vecka!
I onsdags så fick jag en lapp av Mrs. Eastin på min Dating and Adult Roles-class där det stod att jag skulle komma till NHS (The National Honors Society) under lunchen för att hämta en gåva. Först blev jag lite rädd eftersom jag inte visste var NHS var, men sen så tänkte jag att "en gåva" inte brukar vara något dåligt... Visade sig att det vara var en liten lapp och en godis där de välkomnade mig till Madison High School. Blev faktiskt jätteglad och var jätteglad resten av dagen. Tänkt att något så litet kan göra så gott!
För övrigt så ser min skola ut som skolorna i filmerna, haha! Känner mig alltid fett cool när jag låser upp mitt skåp med hjälp av sifferkombination, lite töntigt kanske men det är kul...
Bara en schyst bild i min mattesal

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0