Still standing strong

Idag har varit en bra dag... Känns konstigt att det var igår som jag hade sådan sjuk hemlängtan! Det konstiga är att det egentligen inte har hänt något speciellt utan det har varit en nästan helt vanlig dag (det är homecoming och alla klär ut sig så helt vanlig är den inte). Det är lite läskigt hur instabil man egentligen är, haha!
Igår kväll så var jag och Emilie och såg på fotbollsmatchen. Inte vilken fotbollsmatch som helst utan det var ombytta roller, dvs. tjejerna spelade amerikansk fotboll och killarna var cheerleaders! Om jag ska vara ärlig så var jag mest där för att de killarna misslyckas med sina "konster"... Mycket skratt! Jag och Emilie var med Anette, som också är från Norge, Courtney och hennes kompis som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi hade trevligt under kvällen och åkte bl.a. till the arctic circle där jag åt en mjukglass med ananastopping, sjukt gott! Det var inte bara fotbollsmatch och glass utan också en bonfire som är en årlig tradition under homecomingveckan på Madison High School. Härlig kväll med andra ord, skönt att slippa sitta hemma med läxor varenda kväll!
På tal om läxor så fick jag i uppgift att gå på en date i min Dating and Adult Roles class. Ska planera hela daten själv och det får inte kosta mer än 5 dollar, hur nu det ska gå till... Som tur är så sa Krystina att hon gärna ville följa med, så det blir en gruppdate! Nu är det bara att komma på något kul och billigt som man kan göra på själva daten... Och att hitta någon kille att bjuda ut såklart! Önska mig lycka till, det lär behövas...
För övrigt så har jag ständig ångest över att gå upp i vikt och tänker ständigt på vad jag äter. Men jag kan verkligen inte stå emot när Ryan gör sina världens godaste och mest onyttiga kakor med M&M's i. Så därför har jag varit ute och sprungit i 50 min idag. Härlig löptur om man bortser från att jag höll på att få tre hjärtattacker då jag blev attackerad av tre olika hundar varav den sista var minst 1 m hög och hade röda ögon och hoppade på mig!
Här är en liten bild på min homecomingklänning föresten! Jag är jättenöjd med den. (kunde inte få bilden större, tyvärr)
Puss

Kommentarer
Postat av: Benny

Låter hur kul som helst. Ursnygg klänning!!

2010-09-17 @ 21:46:58
Postat av: Benny

Låter hur kul som helst. Ursnygg klänning!

Kram på dig. / Far

2010-09-17 @ 22:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0