Mormoner, besök hos Ryans föräldrar och dress shopping

Weekend uppdatering...
I fredags när jag kom hem från skolan så fick vi besök av missionärer som ville prata med mig. Är inte så hemskt som det låter! Det var tre unge tjejer som var jättetrevliga som berättade lite om deras tro. Vi diskuterade och hade trevligt. Sen lämnade de en book of mormon som jag vid senare tillfälle ska läsa lite i. Betyder inte att jag kommer bli mormon utan bara att jag är nyfiken på allt som har med religion att göra. Nog om det.
Igår åkte jag, Emelie, Tausha och kidzen till Ryan's föräldrar och var där en stund. Det var seriöst det vackraste stället jag varit på! Helt sjukt. Vi gjorde lite allt möjligt men jag chillade mest och njöt av att vara där.
Emelie och Shad, 3 år.
Efter att ha varit där i några timmar så åkte vi vidare till ett ställe mitt ute i ingenstans där det fanns massa sanddynor. Också helt sjukt att det helt plötsligt är en liten öken mitt ute i Idaho...
Efter att vi hade varit där åkte jag, Emelie, Tausha och Shayna och åt på en italiensk resturang. Sen åkte vi vidare till Idaho Falls och provade klänningar till Homecoming på lördag! Kunde inte bestämma mig för vilken klänning jag ville ha och Emelie köpte inte heller någon så vi ska åka tillbaks idag och köpa en! Lägger upp bild på den sen...
Puss

Kommentarer
Postat av: Benny

Vacker vy och söt tjej.

2010-09-13 @ 13:47:32
Postat av: Robin Franklin

Fy fan vad nice natur, skulle inte tveka en sekund att byta. Speciellt nu när det börjar bli kallt och jävligt här.... Go Alice! :P

2010-09-13 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0