Homecoming game

Idag var det sista dagen innan homecoming dansen och alltså sista laddningsdagen! Var en av de bästa dagarna på länge faktiskt! Alla lektioner var 25 min istället för 70 min, vilket var väldigt skönt för omväxlings skull... Efter lektionerna så var det assembly i gymnastiksalen, som för övrigt är väldigt stor och helt ny (som hela skolan också är). Där fick vi se cheerleaders uppträda, trumpetorkester spela nationalsången, Harry Potter klubben gjorde en asrolig dockteater m.m. Två av mina vänner filmade det, så om jag har tur så kan jag få tag i filmen förr eller senare och lägga upp den här. Efter det åkte jag, Krystina, Claire och några andra till Sammy's och åt hamburgare (godast jag någonsin ätit, helt färsk). Efter det var vi med i Madison High School-paraden som nästan halva stan var och kollade på! Verkligen jätteroligt. Sen var vi hemma hos Alyssa en stund innan vi åkte hem till Krystina där jag hjälpte hennes familj med att konservera persikor! Krystina har världen minsta och sötaste hund jag någonsin sett, hahaha! Den ska egentligen vara långhårig med de rakade av henne pälsen en gång, för att den har blivit för tovig, och den växte aldrig ut igen, synd! Hahahaha! Det var iaf kul att träffa Krystinas familj, de var jättesnälla och de bor i ett fint hus nära centrum. Jag fick också se Krystinas homecoming-klänning som hennes mamma har sytt. Den var blå, kort och hur fin som helst! Framåt kl 18 åkte vi till Olivias hus där vi gjorde oss iordning för homecoming matchen (amerikansk fotboll). Vi vann tyvärr inte matchen men vi hade kul ändå. Har varit en underbar dag och jag ser verkligen fram emot morgondagen då Rick ska ta med mig på en gruppdate där vi ska spela paintboll!
Här är en bild på mig efter matchen idag!

Puss



Kommentarer
Postat av: grek katten

HAHHAHAHA harry potter klubben. det vill jag att du ska joina

2010-09-19 @ 22:23:24
Postat av: Benny

Söt.

2010-09-21 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0