Homecoming dance

Omg, vad kul det var! Kom precis hem från dansen så är fortfarande uppe i varv...
Rick hämtade mig strax innan kl 13 för att åka och spela paintboll med 6 andra par. jag var livrädd för att bli träffad för jag trodde att det skulle göra svinont. Eller, jag tror fortfarande det eftersom ingen lyckades träffa mig! (pro dir liksom) Fick faktiskt in några träffar själv dock vilket jag var ytterst förvånad över! Efter några spelomgångar så åkte vi hem till en av killarnas hus och åt asgod mat (såklart asonyttigt men pallar inte bry mig just nu, haha). Sen bar det hemåt för att göra sig redo för ikvällen! Rusty fixade mitt hår som jag blev jättenöjd med! Klänningen kändes fortfarande lika fin och allt var perfekt! När vi kom dit så tog vi bilder, bara jag och Rick, och hela gruppen! Lägger upp de bilderna så fort jag har fått dem sen... Förutom fotona så dansade vi hela kvällen och det var sjukt kul! Nästan alla tjejerna tog av sig skorna och dansade barfota men det kändes lite fult så jag dansade med mina högklackade skor, måste nog medge att jag har lite ont i fötterna nu, haha! Men det var så värt det...
Här är en bild på blomgrejen som jag fick av Rick som man ska ha runt handleden
Nu är jag väldigt trött och kommer att sova så gott inatt efter denna fantastiska kväll, haha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0