Dinner at Krystina's House

Vanlig dag i skolan, får mer och mer vänner och det känns verkligen superbra! Men det enda jag kan tänka på just nu är om jag ska flytta till Krystina eller bo kvar här..? Krystina hämtade mig för att äta middag hemma hos henne, med hennes familj. De är jättetrevliga och skulle gärna se att jag flyttade över till dem. Men det är så svårt att bestämma sig! Hur ska jag kunna välja? Rusty och Ron är jättesnälla och Emilie är inte dum hon heller. Men det är svårt att bo så långt ute på landet eftersom man blir isolerad från allt och alla inne i stan. Och jag vet inte hur det kommer att funka med mig och Emilie framöver eftersom att vi kommer att behöva dela rum för resten av året. Något som jag inte alls är van vid... (om jag flyttar till Krystina så får jag ett eget rum). Känner att det kanske vore bäst att flytta men samtidigt så är jag rädd för att Rusty och Ron ska bli arga, ledsna eller besvikna på mig. Även om jag flyttar så vill jag fortfarande ha kontakt med dem och komma och hälsa på ibland. Jag är så rädd att fatta fel beslut... Ska gå och lägga mig tidigt ikväll och tänka över allt. Ibland önskar jag att någon kunde fatta mina beslut åt mig. Just nu så är det iaf väldigt lockande att flytta till Krystina, vill bara inte ångra något i efterhand!

Puss

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag förstår dilemmat, men du kommer nog på nåt bra! puss

2010-09-28 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0