Crazy day

Seriöst roligaste dagen på länge! Mitt beslut om att flytta känns fortfarande bra, vilket kanske var en bidragande effekt till att allt har varit så bra idag...
Precis innan min andra lektion så kom Mateo, en utbytesstudent från Colombia, in i klassrummet och gav mig en litet brev och en liten förpackning med godis (det är usa...) Så himla gulligt! Jag blev jättechockad och hann inte säga mer än tack innan han hade gått. Jag vände mig till Ann och vi båda började gapskratta! Sjukt oväntat men hur kul som helst, och gulligt. Funderar på om jag borde göra något tillbaks, haha... Vet inte riktigt vad det skulle vara dock!
"I'm glad to have met you. I'd like to know more about you, if you let me. Mateo"

Lektionen efter det, kemi, så träffade jag Krystina som vanligt och vi pratade lite om flytten, såklart... Är jättespänd på att flytta, känns jättebra. Under lektionen så är det någon som nämner att han hade immiterat en dinosaurie i någon annan kemiklass tidigare och ber honom att göra det igen för oss. Han säger att han inte vill det just nu, men att han kan släppa ut sitt "inre väsen"... Då sätter han sig på huk och börjar bete sig som en apa! Han håller på i ungefär 1-2 min och det blir bara värre och värre. Jag grät av skratt men lyckades ändå få en bild på det, som tur var!
Kemilektionerna kan vara ganska roliga ibland trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0