090910

Dagen började inte bra... Vaknade upp med en lätt fyrkylning och allt känns med ens lite jobbigare! Skoldagen började dock lite bättre. Fattade mer än de flesta på mattelektionen och fick full poäng på det oförberedda provet vi fick (var dock inget stort prov men ändå). Under min andra lektion (dating and adult roles) så var jag tvungen att gå ifrån och bli fotat till skolans year-book... Usch, vill inte ens se bilden. När jag kom tillbaka till lektionen så hade Mrs. Eastin precis börjat läsa en liten historia som visade sig handla om en tjej vars lillebror blir överkörd... Vek som jag är så börjar jag gråta... Inte lite heller utan helt okontrollerat och kan inte sluta hur mycket jag än försöker... Slutade med att jag och Ann (en tysk tjej som jag sitter bredvid) fick lov att lämna klassrummet! Hur pinsam får man vara egentligen? Hatar mig själv i sådana situationer...

Med maskara i halva ansiktet och inget på ögonfransarna gick jag till kemin där vi hade kemiprov, vilket gick ganska bra, tror jag! Krystina berättade om ett mystiskt brev som hon hade fått. Hon skulle tydligen äta lunch med någon som med stor sannolikhet skulle bjuda med henne till dansen nästa lördag! På tal om det så hade jag lunch med Rick från min P.E. class igår och han frågade mig om jag ville gå med honom på dansen... Så, I guess I will.
Annars är min tillvaro fylld med läxor och för tillfället regn. Hoppas på att bli frisk så fort som möjligt och håller tummarna för att jag fick bra på kemiprovet!

Puss

Kommentarer
Postat av: anton

haha alice inte vara så veklig !;O

2010-09-10 @ 00:53:14
Postat av: Åsa

Krya på dig, vännen! Vi saknar dig.....

2010-09-10 @ 07:54:30
Postat av: Viktor

Du är ju värsta kemisten! MVG lätt på provet !

2010-09-10 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0