070910

Tänkte berätta lite kort om helgen...
Jag har flyttat över till Taushas föräldrar, Rusty and Ron. De är verkligen jättetrevliga och jag och Rusty har spenderat många timmar tillsammans då hon har berättat om alla sina husdjur. Låter kanske inte så kul, men det var faktiskt väldigt intressant, haha! Hon Har spenderat nästan hela sitt liv åt att rädda skadade djur... Jag, Emilie, Rusty och Ron åkte till Idaho State Fair, som var nästan som ett tivoli blandat med massa olika uppträdanden. Där kollade vi på bull riding! Det var helt sjukt, fattade inte riktigt att det fanns på riktigt innan... Kul och spännande var det men jag tyckte synd om tjurarna... Annars har jag inte gjort så mycket... Jag var ute och sprang en stund och var i skräck under hela löpturen eftersom Shayna hade berättat att det brukade komma hundar och jaga de som var ute och sprang... Inga hundar tack och lov!
Andra dagen i skolan och jag tycker bara mer och mer om den! Alla är verkligen jättetrevliga och jag fick massa nya vänner idag också! Åkte skolbuss för första gången och missade den inte på vägen hem så som vi gjorde i fredags, hahaha!
Trots att allting har gått bra så är jag inte riktigt på topp... Funderar över hur jag ska göra angående boende, ska jag bo hos Krystina eller stanna här hos Rusty och Ron? Känner mig taskig hur jag än gör :(
Puss

Kommentarer
Postat av: taina

Vad kul att du har haft en bra helg.... fundera inte så mycket på vad andra tycker utan gör det som känns bäst för dig... Sköt om dig! Kramar i massor

2010-09-08 @ 08:10:41
Postat av: Åsa

Håller med Taina, tänk på dig själv nu! Det här är din livsresa och du ska må så bra som möjligt. Spännande att läsa din blogg och ser fram emot fler foton. Kram.

2010-09-08 @ 08:37:07
Postat av: kattis

jag tycker du borde bo kvar ett tag, det känns nog konstigt vart man än kommer i början! se efter innan du flyttar till en kompis, vem vet det kanske visar sig att hon är jätte störd haha. nej men som sagt passa dig nog för att börja flytta runt o så, är det inte ganska bra att bo hos äldre? om det skulle bli nåt med kompisen man bor hos blir det ju jobbigt... ha det bäst allan!

2010-09-08 @ 10:33:38
Postat av: du hatar mig nu

Man kan inte spendera tid, man tillbringar tid. Man spenderar endast pengar på svenska, trots att you can spend time in english. :) :) :) :)



Hihi. Håller med de visa kvinnorna innnan mig föresten. PUSS /hilz

2010-09-08 @ 20:12:00
Postat av: Jullan

Skit i vad de tycker, ingen kommer ändå bli arg på dig. Ditt liv!

Vi måste prata på skype snart kompiz!

Peace, Love and Understanding.



Yours truly

Julia

2010-09-08 @ 23:49:15
URL: http://duochjageftersamlag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0