Yellowstone

Vi åt en riktig amerikans frukost ute (det är fortfarande ca 25 grader om dagarna här) när vi bestämde oss för att åka till Yellowstone park. Yellowstone är en jättestor nationalpark som ligger i Idaho, Montana och Wyoming, vad jag vet iaf). Vi skyndade oss att plocka undan frukosten och 30 minuter senare var vi på väg mot Montana! Som alla andra här i Idaho har Rusty och Ron en väldigt stor pickup truck. Det enda som inte är stort på den är såklart baksätet. Vet inte ens om det är ett baksäte egentligen för det går inte ens att sitta normalt i det. DU måste sitta med fötterna uppe på sätet eller helt snett för att få plats där bak. (och de hade en stor kylväska där också, vet inte varför, men de stod där och tog plats iaf...) Det tog lite mer än 1 timme för oss att komma fram till parken, men vi stannade på vägen och köpte lite frukt och sånt att åka också. Jag såg Ben&Jerry's glass för första gången sen jag kom hit så jag och Emilie delade på en Half Baked... (Min kommentar efter första tuggan "Oh... I'm home!") Tänker inte skriva så mycket mer utan säger bara 1 bild säger mer än tusen ord... Och med tanke på att det är mer en 1 bild så blir det många ord.
Puss

Kommentarer
Postat av: Benny

Fantastiska bilder!

2010-10-03 @ 20:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0