The American Way

Gud vad mycket roligare allt är nu när jag bor hos Krystina! Hänger med henne och hennes vänner nästan hela tiden och de är jätteschysta. Igår såg vi killarnas soccer game och tjejernas volleyball game, måste nog säga att volleyball är roligare att se på, lite mer händelserikt så att säga. Efter volleyballmatchen åkte vi till Erikas hus och bakade kakor. Det är sjukt hur goda kakor alla gör här... The American way to do it liksom... Jag kommer att bli fet...
Erika är tjejen längst fram med mörkt kort hår och en Madison Cheer jacka
Idag så bakade jag, Krystina, Marie och Kristin kakor igen, hahaha. Fast denna gång skulle vi ge dem till några juniorkillar som vi skulle fråga till halloweendansen. Krystina och hennes gäng (alla är seniors) har nämligen bestämt sig för att fråga att gäng juniorkillar bara för att göra seniorkillarna sura. Och för att juniorkillarna är schysta förstås! Krystina och hennes vänner ville iaf att jag skulle vara med i dess grupp och gav mig förslag på vilka killar jag kunde fråga. Eftersom jag inte ens hade träffat någon av dem så valde jag bara någon efter att ha försäkrat mig om att det inte skulle vara skumt att jag som utbytesstudent frågar någon som jag inte ens har träffat (låter helskumt, men men, hahaha). Vi skrev varsin liten dikt och la upp några kakor på ett fat till den utvalde. Vi åkte runt till dess hus och placerade kakfatet och lappen utanför dörren, plingade på och sprang! Hahaha, ännu en gång, the American way to do it! Oturligt nog så kom den en annan tjej, Allison, till Jack, killen som jag frågade, direkt efter att vi hade lämnat inbjudan... Så antingen så blir det catfight eller bara en diss, den som lever får se.
Jack -
The halloween dance is coming near
I know it's scary but it's no need to fear
A lot of fun it will be
If you go to the dace with me
Eat the cookies unless you're lame
And when they're gone you'll find my name

(Vi skrev vårt namn på undersidan av kakfatet)
Ikväll blir det middag och bowling med Krystina och hennes jobbarkompisar!

Puss


Kommentarer
Postat av: Håkan Björklund

Hej! Kul att läsa om dina äventyr därborta. Härligt att du trivs.

Kram "GUDFADERN"

2010-10-08 @ 18:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0