Snö och Spanish club

Kan inte fatta att vädret slog om så fort... För en vecka sen så var det 20-25 grader mitt på dagen, nu är det minusgrader och snö på morgonen (lite varmare under dagen, ca 5 grader). Hur gick det till liksom? Han ju knappt byta skor från sandalerna! Stört, men får väl börja tagga inför skidsäsongen!

Annars har idag varit en väldigt bra dag! Vet inte riktigt varför men jag skrattade hur mycket som helst och var på superbra humör. Efter skolan var det Spanish club meeting där vi åt massa spansk mat och lekte spanska lekar, haha, det var kul! Fick sedan skjuts hem av Greg från min spanskaklass. Har för övrigt också joinat Harry Potter klubben, tyckte det verkade ganska värt, hahaha! Ska troligtvis vara med i uttagningarna till basketteamet, kommer aldrig att komma med, men gör det bara för skojs skull med några vänner...
Fortsätter att tagga inför halloweendansen på lördag och marty party hos Marthe på fredag!
Åt sushi igår förresten och fick ett sting av hemlängtan då jag blundade och låtsades att jag var hos pappa i Stockholm där jag brukar få sushi. Har kommit underfund med att Svrerige är asbra... Allmän notering sådär bara. Förresten har Marie flyttat in hos sin syster nu, så har bara en värdsyster nu.
Puss

Kommentarer
Postat av: Viktor

Sverige är kallt!

2010-10-28 @ 13:54:14
Postat av: hilllis

hahahahaha jag vill också gå med i harry potterklubben!

2010-10-28 @ 18:42:52
URL: http://fashiste.blogspot.com
Postat av: Benny

Stockholm och sushi'n finns kvar... väntar.

kram

2010-10-29 @ 20:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0