Mohawk Avenue

Då har man flyttat in till stan då, till Krystinas hus. Skillnaden är så märkbart stor när jag tänker efter. Det här känns som ett hem och inte bara ett tillhåll där man kan sova. Jag ser fram emot att fira högtider som Thanksgiving och Jul och det gjorde jag verkligen inte på det andra stället... Allt känns bara så rätt här! Såklart kommer jag att sakna Emilie men kommer fortsätta att träffa henne i skolan och så. Kommer iaf inte att sakna skitungarna en sekund. Inte heller Tausha och Ryan som jag inte alls tycker om... Igår när vi var på väg hit med alla mina väskor så klämde Tausha ur sig "Well, Shayna didn't wanna come... Since it's so sad...". Känns bara så himla taskigt och onödigt. Hon säger det bara för att visa att hon tycker att jag gör fel, men vad har hon med det att göra egentligen? Hon ska väl lyssna på vad jag säger och om jag vill flytta för att jag näst intill vantrivs så ska väl inte hon vara sur bara för att hon vill att jag ska fortsätta bo med hennes mamma? Blir nästan lack. Behöver iaf inte träffa dem speciellt många gånger mer!
Mitt rum
Hunden Ginger, världens minsta och världens sötaste!
På den här bilden så syns det att Ginger inte har någon päls på kroppen. Detta beror på att de rakade henne när hon var liten. Tanken var förstås att pälsen skulle växa ut igen men så blev tyvärr inte fallet! Här är även familjens katt som också är jättemysig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0