Haunted House and the Holy Ghost

Nu är lovet slut... suck! Hade en grym avslutning på lovet fylld med både rädsla och glädje. På fredagen åkte jag, Krystina, Marie, Erika, Kristin, Matt, Ryan, Steven, Bryce och Kyle till Idaho Falls för att besöka ett haunted house, ett spökhus så att säga... Men jag kan berätta för er att det är inte som spökhuset på gröna lund, haha! Det var var minst 15 gånger större och 1000 gånger läskigare! Det var sjukt läskigt men hur kul som helst! Undrar seriöst om någon hade satt en lapp på min rygg där det stod "scare me" för att alla "monster" var på mig... Väldigt lyckad kväll!
På lördagen åkte jag, Emilie och missionärerna till Idaho Falls för att besöka templet. Eller rättare sagt, besöka "the visitor center" eftersom ingen som inte är mormon får gå in i själva templet. Vi såg en långfilm om Joseph Smiths liv och pratade en stund efteråt. Filmen var en av de bättre filmerna som jag sett (kanske inte säger mycket eftersom jag inte sett överdrivet många filmen men...). Åkte därifrån med en bra känsla i hjärtat iaf.
På kvällen åkte vi till the straw maze som var haunted den kvällen med samma gäng + Jasmine och Olivia som för övrigt är i min kemiklass. Det var sjukt kul och hur läskigt som helst... (igen) Och för er som inte vet så är jag faktiskt inte speciellt rädd för sånna där grejer..! Sen åkte vi till hem till Kristin och var där ett tag innan vi åkte hem (Alla måste vara hemma senast 12).
På söndagen åkte vi såklart till kyrkan. Det var första gången jag var i den kyrkan men hade faktiskt mycket trevligt och alla var jättesnälla. Sakrament, söndagsskola och en tjejgrupp för unga tjejer. Det enda negativa var att det börjar kl 9.00 på morgonen... Men känner ändå att jag vill gå eftersom alla går i kyrkan!
Annars hoppas jag på att få svar från Jack angående Halloweendansen snart... Vad jag har hört så säger alla hans vänner att de tycker att han ska gå med mig iaf, haha, men man vet aldrig!

Puss

Kommentarer
Postat av: P R I M M S

Superfin blogg! Vill du vinna en valfri väggdekoration? Kika då in hos mig :) Kram

2010-10-18 @ 21:56:22
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0