261010

Har inte hunnit uppdatera bloggen på väldigt lång tid nu känner jag men det beror delvis på att jag har haft (har) lite problem med datorn... Men mest för att jag inte har haft tid helt enkelt! Har fullt upp varje helg och ibland längtar jag bara efter att ha en ledig dag och bara sova och se på film typ... Tänkte bara lägga upp lite bilder från veckorna som gått och skriva lite smått om några saker...

Först och främst så svarade Jack mig för två veckor sen... Hade fortfarande inte träffat honom men han bestämde sig att gå med mig framför två andra tjejer som han kände (jag är fortfarande chockad, haha!) Vilket för övrigt startade ett litet drama då an av tjejerna, Allison, lackade för att han sa nej till henne. Då började hon prata illa om mig och sa saker som att han bara ville gå med mig för att jag var Svensk och hon kallade mig i princip för en slampa. Allt det här utan att veta någonting om min bakgrund (dvs hela mitt liv) eller att någonsin ha träffat mig. Tog lite illa vid mig men bestämde mig för att strunta i det... Sen förra veckan så ändrade hon sig tydligen helt plötsligt för hon ler alltid jättestort mot mig och hälsar glatt så fort vi ser varandra i skolan... Känns lite skumt sådär, inte helt ärligt om man säger så, haha. Men de flesta amerikanska ungdomarna här verkar vara så tyvärr! Men men, iaf, Jack svarade mig med en stor riktig pumpa fylld med jello som jag fick gräva i för att få fram en liten inplastad pappersbit som sa "yes!" hahaha, min första riktiga pumpa!
Annars så har jag varit mycket med Krystina, Marie (som för övrigt har flyttat in här p.g.a. problem hemma), Kristin och Erika. Marthe, en nors utbytesstudent, bjöd med mig på filmkväll+bubbelpoolsparty förra helgen då jag lärde känna lite andra personer bättre också. Det var jättetrevligt bortsätt från att jag fick veta att Marthe berättade för mig att det var typ oacceptabelt att ha bikini där, utan man var tvungen att ha tankini (som ett linne) eller baddräkt. Jaha, synd då! Vet inte om jag pallar bry mig i fortsättningen, har ju inte en superminimal assexig bikini så tycker inte att det borde vara några problem.
Jag, Erika, Marie och Kristin

Förra helgen roade jag och Krystina oss med att färglägga olika bilder som vi skrev ut från internet, hahaha! Var ganska chill och faktiskt ganska roligt, haha. Kände mig som ett barn!
Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Älskar dina miner...saknar dom...okey, dig också ;)

2010-10-29 @ 15:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0