Yo

Just nu är jag...
irriterad på att jag har en jättestor finne på näsan som gör ont.
jättehungrig fastän jag åt lunch för 3,5 h sen.
sugen på saltlakris (ja, det är redan slut, vad trodde ni?)
... sen kom jag på att jag har världens bästa vänner hemma och kände för att lägga upp en inte alls så gammal bild på oss... Gröna Lund 2006 - det var tider det brudar!
För övrigt hade vi en asrolig assembly idag där några elever hade gjort filmer som de visade... Vi fick också massa information om graduation, excited! Började nästan gråta när de visade en video om det så ingen tvekan om att jag kommer böla sönder när det väl händer, haha!
Dagens irritation (förutom finnen på min näsa): konservativa mormoner som tycker att det är för sexigt att visa axlar i skolan och ha kjolar som går ovanför knäna.

Puss

Kommentarer
Postat av: hillz

Hahahahaha vilken fin bild! Satt vi inte i exakt samma ordning när vi var där i år? Finaste brudzen

2010-11-16 @ 19:27:46
URL: http://fashiste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0