Helguppdatering

Så igår var jag i Idaho Falls med Ivan för att kolla på skidor och lite annat. Han kom och hämtade mig i en asstor truck och förklarade att han fick låna den av sin pappa eftersom han sa att vi skulle på en dejt... Wft?! tänkte jag och svarade "men det är vi ju inte? Eller hur?". "Nej, jag vet, haha, ville bara låna bilen!" svarade han. Lättnad... Kollade iaf på skidor och hittade ett par som var snygga och de ska tydligen vara asbra också. Synd bara att skidor ska vara så sjukt dyra... Önskar att man åkte snowboard istället, det är liksom 50% av priset... Det var dock ett väldigt bra paketpris som skulle göra att jag sparar nästan 40%! Men, känner att jag inte har jättemycket att säga till om i frågan om jag ska köpa dem eller inte, eftersom jag inte har några egna pengar...

När vi hade kollat färdigt i Skid/snowboardaffären åkte vi till mallen där Ivan köpte jeans och jag vinterskor. Ja, okej, jag köpte UGG's. Men seriöst, har letat flera gånger i varenda skoaffär jag kan hitta efter ett par riktiga snygga vinterskor. Finns det några? NEJ! Finns typ skinstövlar för vuxna (som inte är fodrade, dvs. skulle frysa ihjäl med dem, och vill inte ens ha sånna) eller så finns det allväderstövlar typ, haha, modellen som var snygg när man gick i lågstadiet... Och UGG's såklart, och fejk-UGG's som skulle göra så att man trampar utanför sulan, vilket är sjukt fult... Så jag köpte ett par riktiga UGG's. Fast jag tycker faktiskt att de är ganska snygga, och de är definitivt varma!
Jag föll för trycket. de är varma iaf.
Och såklart, precis när vi skulle gå så träffar vi på hans pappa som tror att vi är på en dejt. Inget ont om Ivan men det finns ingen attraktion mellan oss, hahaha. Kunde ha blivit väldigt akward men gjorde mitt bästa för att det inte skulle bli det och tycker nog att jag lyckades ganska bra iaf!
På kvällen åkte jag, Krystina och Kyler till skolan och såg slutet av tjejernas basketmatch. De förlorare även denna match men endast med två poäng... Det är kul att se även om vi förlorar för matcherna är så jämna och alla är sjukt bra! När matchen var över åkte vi + Bryce och Kyle och spelade Lasertag. Det var första gången jag gjorde det och jag var sämst, hahaha! Fast det var askul ändå.
När vi kom hem hade Angelica, Krystinas 5 år äldre syster, och hennes nyfödda son kommit hem till oss. Det var första gången jag träffade Angelica och hon är jättetrevlig! Ser verkligen fram emot alla högtider som ska firas med hela familjen...
Har glömt att skriva det, men Marie flyttade ut för ca två veckor sen. Hon bodde här i bara några dagar... Fattar inte riktigt grejen, men det verkar fortfarande lite struligt hemma hos henne. Men jag förstår mig inte på henne i allmänhet heller så...
Nu ska jag hjälpa till med söndagsmiddagen här hemma och senare ikväll kommer missionärerna över igen... I kyrkan i förmiddags pratade de för övrigt om att man inte skulle ha korta kjolar och lyssna på olämplig musik (allt är olämpligt här...). Suckade mer än en gång om man säger så... De är sjukt konservativa och det gör mig galen ibland!

Puss

Kommentarer
Postat av: bästis

Haha, de där var ju rätt söta uggs ändå! Du är också söt. Jag har en bild på min blogg där vi båda två är jättesöta.

puss och kram från hotgirl93

2010-11-14 @ 22:27:21
URL: http://fashiste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0