Thanksgiving och Skidåkning

Min första thanksgiving (och kanske den sista...) är nu över. Vi åt massor av mat och spelade spel, haha, that's it! Maten var jättegod vilket resulterade i att jag åt nästan non stop hela dagen, illa men det är trots allt bara thanksgiving en gång om året! Känner mig verkligen som en del av familjen här och jag är så stört glad över det...

Connor, Cameron och Jaden vid middagsborden precis innan vi äntligen får hugga in på kalkon, potatismos, stuffing, cream pies m.m!

Idag åkte jag, Krystina, Tyce, Kyler och Kylers kusin Alexis (Tyce är för övrigt också Kylers kusin) till Targhee. Det var tack och lov inte lika kallt idag utan det var en perfekt dag - 5-10 minusgrader (celsius) och solsken! När vi kom till Targhee träffade vi Marie och Desmond  så vi åkte med dem nästan hela dagen. Han med både djupsnö, hopp, pist och faceplant innan dagen var slut. Fick tyvärr en repa i skidan så ska försöka fixa det snarast. Den var dock vaken jättedjup eller lång så det ska nog gå bra att åka på den ändå. Körde på ganska bra så sitter här med slutkörda ben och är allmänt mör i kroppen, skönt!
Jag och världens bästa syster


Jag och Marie i skidliften


Högst uppe på toppen. I USA finns det inga röda backar utan det finns gröna, blå, svarta och dubbel-svarta.

Nu ska jag packa lite kläder till helgen som ska tillbringas i Salt Lake City, Utah, där vi ska hälsa på Krystinas Två bröder och deras familjer. Ser fram emot det! Har varit två riktigt bra dagar och hoppas att helgen fortsätter lika bra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0