Paket från Sverige.

Åh så underbart! Fick nyss paketet som mamma skickade för två veckor sen. Det innehöll kläder, skor, godis och ett brev... Blir så himla glad, men fick ett sting av hemlängtan. Sitter och luktar på kläderna medan jag läser mammas brev och lyssnar på Marie Fredriksson (och äter min saltlakris såklart). Även fast jag har det jättebra här med alla mina vänner och världens bästa syster så är det inte samma sak som hemma. Saknar stunderna framför brasan med S, H och K och när jag jag Mathilda gjorde smycken åt våra mammor i julklapp... Saknar t.o.m. att gå till bussen en kall och snöig vintermorgon. Saknar att cykla till skolan och vissla på giftig, haha. Saknar att plugga fysik med Mathilda på fredagskvällarna (ja, det är sant). Ja, det kanske är konstiga saker att sakna men om ni inte redan visste det så är jag ett nv-offer, haha. Nej, men det går inte att föreställa sig hur det kommer kännas att vara borta från allt som har med trygghet och vanor att göra. Hade t.ex. en period då jag saknade svenska tågstationer och tåg massor. Stört, men det var antagligen för att jag förknippade det med pappa och Åsa. Längtar tills dagen då jag kommer hem samtidigt som jag fasar över dagen då jag lämnar Madison High School, alla vänner och framför allt Krystina.

Nog om det, ska strax iväg till Idaho Falls med Ivan. Vi ska kolla på skidor och allt som har med det att göra + lite allmänna grejer så som vinterskor.
Här är ett av fotona från halloweendansen Bobcat Boogie.
me and jack
Puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den ar giftig och den smittar ner dig, du har hort den forut sa du visslar med mig baaaaa



Theme song, Rinmangymnastiet, Spring of 2010.

2010-11-14 @ 10:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0