Halloween och Basketball

Lördagen var grym... Vi hämtade våra dejter strax efter fyra och åkte till hem till Kristin där vi karvade pumpor. (På vägen dit så frågade Ashlyn mig om vi åt hudar i Sverige... Trodde först att hon skämtade men icke! Det blev kvällens skämt som gick en aning överstyr... Slutade med att vi gjorde soppa på småbarn i Sverige! Hoppas att alla förstod att det var ett skämt, man vet aldrig med amerikaner!). Jag och Jack hade lite problem med vår pumpa eftersom allt fruktkött satt ihop i mitten, så det tog ett tag innan vi kom in i den så att säga. Vi blev tilldelade tredje pris för vår fina pumpa iaf, haha! (av 8 par). Sen åkte vi hem till Olivia där vi spelade massor av olika spel som jag aldrig spelat förut, låter ganska lame men det var kul! Sen åkte vi hem till Jasmine och åt middag som alla vi tjejer hade fixat tillsammans. Tre olika soppor, två sorters bröd, sallad och tre olika efterrätter! Här i USA har de frukt i den vanliga salladen (t.ex. äpple, mandarin, hallon, kiwi, jordgubbar, björnbär) Hur gott som helst säger jag bara! Iaf sen gjorde vi oss i ordning och drog iväg till dansen där vi tog parbilder och gruppbilder. (de finns ute på facebook men vet inte om ni kan se dem!) Dansade som aldrig förr på dansen och det var jättekul! Ivan var helt chockad över att jag dansade på riktigt och inte bara halvdansade som många andra och fick mig att lova att följa med dem på nästa dance party, hahaha! Ser redan fram emot det. Efter det hade vi tänkt att åke till Straw Mazen men den regnade så vi skippade det. Var en lyckad kväll iaf och räknar ner dagarna till nästa dans - Juldansen! Får hoppas på att någon bjuder mig.
Måndagen och tisdagen var det basket uttagningar. Ironiskt nog så deltog jag, inget hopp om att komma med i laget såklart, utan bara för att jag tyckte att det verkade vara en rolig grej. Och roligt var det... och smärtsamt, har fortfarande träningsvärk! Kom inte med i laget (surprise!) men de frågade om jag ville vara manager... Vet inte om jag vill göra det, men vi får se. (som manager filmar man dess matcher, antecknar vilka som gör mål osv...)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0